dinsdag 18 december 2012

Estée Lauder Pure Color Gloss


Jaja, voor sinterklaas heb ik deze veel te dure lipgloss gekregen. Natuurlijk ben ik gek op dure merken en het liefst zou ik alleen nog maar super exclusieve make-up kopen maar om nou €23 uit te geven aan een lipglossje vind ik toch echt een beetje zonde. Maar goed, het is alsnog leuk om eens te testen of er verschillen zijn tussen goedkope en dure lipgloss.


Het leuke aan duurdere make-up merken is dat ze hun producten voorzien van sjieke glanzende doosjes met gouden details. Ook Estee Lauder pakt haar lipglossjes in in mooie donkerblauwe doosjes met gouden letters.


De lipgloss zelf is ook mooi om te zien. De gouden dop met de initiale E en L erop geschreven vind ik prachtig. 


Je brengt de lipgloss aan met een simpele sponsaplicator. Geen vernieuwende innovatieve uitvinding, maar niks mis mee zou ik zeggen.


En dit is dan het resultaat. Van de lipgloss zie je op mij  lippen eigenlijk niks behalve een subtiele glans.  Het ziet er niet spectaculairder uit dan een simpele lippenbalsem van een eurootje of twee...


Voordat ik begon met de lipgloss testen had deze eigenlijk al een 3-0 achterstand. Ik hou namelijk niet van lipgloss en zeker niet met zo'n ultrashine glans en als ik dan al lipgloss zou dragen zou ik nooit kiezen voor een lichte nude kleur. Helaas heeft de lipgloss mijn vooroordelen niet doen verdwijnen, van de kleur is niks terug te zien op mijn lippen en de lipgloss is über plakkerig. Ik moet wel zeggen dat ik de verpakking heel erg mooi vind, simpel en sjiek, just how I like it. Maar met alleen een goede verpakking scoor je bij mij nog niet genoeg punten....

Estée Lauder Pure Color Gloss, €23. Te koop bij o.a. Douglas en de Bijenkorf.

Enjoyed this post? Volg ons op Bloglovinhttp://www.bloglovin.com/blog/411326



Geen opmerkingen:

Een reactie posten