maandag 5 november 2012

taft styling powder

Heb je even je dag niet, of hangt dat haar futloos naar beneden, niet getreurd, daar komt droogshampoo to the rescue. Al dat getoupeer is niet meer nodig, even een spraytje en klaar es kees. Maar het dit effect is helaas maar van korte duur, daarom had ik iets sterkers nodig, iets wat mij dit volume voor een héle dag zou geven. Toen stuitte ik in de etos op Taft Styling powder, iets wat ik nog nooit had gebruikt, dus ik was wel benieuwd en heb direct ingeslagen.
Na 1 keer gebruiken was ik meteen al overtuigd, dit kleine potje geeft een mega volume. Een klein beetje poeder in de wortels strooien, en je voelt direct je haar lekker stug en dik worden. Let wel, je haar wordt er een beetje 'messy' van, maar ik heb hier persoonlijk totaal geen moeite mee. (ik borstel m'n haar ook nooit overigens)
Een groot aanrader dus, als je wilt gaan voor dat warrige en volumineuze effect!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten