dinsdag 27 november 2012

lee strafford poker straight spray

Of je nou stijl of krullend haar hebt, bij deze moedeloze en vooral koude dagen, kan je haar opeens zijn eigen wil krijgen en besluiten de strijd tegen de zwaartekracht aan te gaan. Ik heb het vooral als het vriest en ik tevergeefs mijn haar recht probeer te borstelen, wat het alleen nog maar erger lijkt te maken. Statisch haar, wat doen we er tegen? 

Lee strafford heeft hier iets op bedacht, namelijk de poker straight spray. 'Keeps your beautifull hair poker straight when the humid air wants it to frizzzzzz' Mooie woorden allemaal, maar werkt het ook echt? 



De test heeft het uitgewezen, Lee Stafford heeft goed werk verricht, want dit spul werkt echt! Elke ochtend voor het borstelen/phönen, of gewoon als ik de deur uitga, even een spraytje en ik ben good to go! Ik heb deze bij de etos gekocht met 30% korting, maar deze actie zal nu zo onderhand wel verlopen zijn. Alsnog zeker het geld waard, vind ik persoonlijk! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten