woensdag 17 oktober 2012

Sephora highlighter

Laatst had sephora een actie die menig vrouwenhart sneller liet kloppen, maar liefst 3 producten voor een klein prijsje van €10. Deze kans kon ik natuurlijk niet zomaar aan mij voorbij laten gaan, dus nam ik de eerst volgende bus richting Amstelveen om daar mijn slag te slaan. Natuurlijk was ik zo slim geweest op een zondag te gaan, de dag waarop elke winkel in het centrum gesloten is, maar alsof het voorbestemd was, de v&d, gelukkig niet.
Graaiend in de bakken had ik dan uiteindelijk iets gevonden, een highlighter met lieve sneeuwvlokjes en een zacht roze kleurtje. Normaal gesproken ben ik niet zo'n fan van roze tinten, met mijn gelige huid is dat meestal niet zo'n heel groot succes, maar Sephora heeft een goed werk verricht, deze highlighter is werkelijk een prachtjuweeltje in mijn make-up collectie.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten