zaterdag 13 oktober 2012

Pupa Vamp mascara

Deze week testte ik de Pupa Vamp mascara, waar ik me al een tijd op verheugde, aangezien ik een groot pupa fanaat ben. De mascara beloofd je wimpers te geven, zoals je ze nog nooit gezien hebt, door een unieke formule van wassen (natuurlijk, plantaardig en synthetisch).  Wimpers zoals je ze nog nooit hebt gezien... Is dat niet iets té optimistisch? De test zal het uitwijzen.

Eerst even de verpakking, een zilver flesje (flesje?) met zwarte letters. Niks mis mee inprincipe, niet je van het, maar ook weer niet afzichtelijk. Nu over op de inhoud, want daar draait dit natuurlijk allemaal om. En ja hoor, de Pupa Vamp is zeker een blijvertje! In slechts 1 beweging glijdt hij soepel door de wimpers heen, en geeft direct een open blik. Het is geen wonder mascara die de klus klaart met 1 laagje, nee, je moet er wel even wat moeite voor doen. Maar eerlijk gezegd, heb ik dat met al mijn mascara's, hoe fijn ze ook zijn, ik wil volume, ik wil lengte, ik wil véél, en dus, dat heeft even wat geduld nodig.

€ 16,95 € 15,40

1 opmerking: