vrijdag 12 oktober 2012

MAC Marilyn Monroe

MAC Marilyn Monroe collectie



Al ontzettend lang geleden las ik ergens dat MAC een Marilyn Monroe collectie ging uitbrengen. Natuurlijk ging mijn hartje daar meteen sneller van kloppen. Toen de collectie deze week dan eindelijk uit kwam ben ik meteen naar de MAC store gegaan om wat moois te bemachtigen. Jammer genoeg heb ik niet oneindig veel geld dus ik heb maar twee items uit de collectie aangeschaft; De super lange, ultra mooi nepwimpers en een lipstickje in de kleur Love Goddess.



Laten we beginnen met de wimpers. De wimpers zijn superduper lang en dat is natuurlijk wel wat je wil als je nepwimpers opdoet. Althans ik hou er wel van om lekker lange nepwimpers op te doen naar feestjes.  Wat ik ook heel mooi vind aan deze wimpers is dat het niet van die waaiers zijn, maar dat de wimpers een beetje in plukjes verdeeld zitten dat geeft altijd een iets natuurlijker effect. Wat ik wel jammer vind is dat de wimpers niet in een speciaal doosje zitten. Het zou natuurlijk leuker geweest zijn als de wimpers in een mooie verpakking hadden gezeten met bijvoorbeeld een foto van Marilyn erop...


 Zo ziet het er dus uit als je de Marilyn wimpers opplakt. Zoals ik al zei zijn ze écht heel lang, ze komen tot in mijn wenkbrouwen! Ik vind het juist wel gaaf om ook eens zulke mega wimpers te hebben maar ik kan me voorstellen dat anderen ze net iets te extreem vinden.



Snel verder met de lipstick. De lipstick zit in een normaal doosje maar om dat doosje zit weer een soort huls die bedrukt is met een mooie foto van madam Marilyn herself. Ook op de huls van de lipstick zelf staat Miss Monroe. 



 De kleur van de lipstick is lekker fel het lijkt op het eerste gezicht rood maar als je hem opdoet wordt duidelijk dat het niet zomaar rood is, maar dat het een beetje een mix is van rood, paars en roze. Zoals ik al verwacht had is de lipstick van super kwaliteit, hij smeert gemakkelijk, voelt niet vervelend aan en blijft goed zitten. 



Even een close-upje van mijn lippen met Love Goddess zodat jullie de kleur goed kunnen zien. 





Als afsluiter nog even een fotootje van mijn hele hoofd mét de Marilyn Monroe wimpers en lipstick.

MAC Marilyn Monroe collectie is tijdelijk verkrijgbaar bij de MAC stores en counters. http://www.maccosmetics.nl/whats_new/9483/Whats-New/Marilyn-Monroe/index.tmpl

Nepwimpers: €12,50
Lipstick: €19,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten