vrijdag 26 oktober 2012

Essence LE Wild Craft


Zoals ik gister al liet zien heb ik in Belgie wat spulletjes uit de Wild Craft LE van Essence gekocht. Vandaag ga ik wat meer vertellen over de drie oogschaduw kleurtjes en de highlighter die ik heb meegenomen. We beginnen met de brilliant eyeshadows for longlasting effects zoals ze voluit heten.


01 Rosewood Hood is de lichtste kleur uit de collectie. Het is een beetje een rose gouden kleur met een flinke shimmer.


02 Out Of The Forest is een mos groene kleur eveneens met veel shimmer.


03 Mystic Lilac is een donker paarse aubergine kleur. Door de lichtval op de foto lijkt de kleur heel koel maar dat valt in het echt wel mee. Wel bevat Mystic Lilac een koele shimmer.


Swatches zeggen natuurlijk meer dan woorden dus see for yourself. Ik vind echt dat Essence een prijs verdiend voor deze drie oogschaduws. Ze zijn super goed gepigmenteerd en totaal niet korrelig. Je moet natuurlijk wel van de shimmer houden maar dat zit bij mij wel goed. Ik denk dat vooral Rosewood Hood vaak gebruikt gaat worden.


Dan nu, de highlighter. Essence heeft geen highlighter in het vaste assortiment maar er zit er regelmatig een in de LE collecties. 


01 Let's get wild is een koele wit-roze poeder met een mooie shimmer maar gelukkig zonder chunky glitters.


Ook de highlighter heb ik voor jullie geswatchest en wauwie wat is 'ie mooi! Het is natuurlijk wel een vrij koele highlighter omdat de gloed eerder zilver is dan goud maar voor de winter vind ik dat eigenlijk juist wel mooi.

Ik ben hartstikke blij met mijn Wild Craft spulletjes. Ik kan jullie dan ook allemaal aanraden om eens een dagje te gaan shoppen in bijvoorbeeld Antwerpen en daar meteen de Kruidvat te plunderen.

Essence Wild Craft oogschaduw, €1,89
Essence Wild Craft highlighter, €2,99
Te koop bij Kruidvat in Belgie 

Enjoyed this post? Volg ons op bloglovinhttp://www.bloglovin.com/feed/blog/4113266



1 opmerking: