vrijdag 19 oktober 2012

Beauty Horror

Mijn week was aan de ene kant een leuke week. We hadden maar drie dagen les, de vakantie is begonnen en het is lekker weer. Maar aan de andere kant was dit een week vol horror, beautyhorror wel te verstaan. 

Toen ik woensdag mijn oogschaduwpaletje uit de Essence Vampires Love limited edition collectie tevoorschijn haalde zag ik dit, een van de kleurtjes was gebroken! Ik heb geen idee hoe het gebeurd is want ik heb het palletje niet laten vallen.  Ik vind het altijd zo zonde als er een oogschaduwtje valt, en in duizend stukjes en korreltjes breekt. Wat het natuurlijk allemaal nóg erger maakt, is dat dit doosje uit een LE kwam, een nieuwe aanschaffen zit er dus niet in...



De tweede ramp deze week had te maken met mijn nagel. Ik was weer fanatiek begonnen met het laten groeien van mijn nagels en toen ik woensdag avond mijn nagels aan het lakken was viel me op dat ik al een aardig stukje op weg was, mijn nagels waren in ieder geval geen stompjes meer. Soms denk ik echt dat het gewoon niet de bedoeling is dat ik lange nagels heb, dat de Goden het geen goed idee vinden of zo want de volgende ochtend scheurde mijn nagel helemaal af.
Wat ik overigens ook behoorlijk horror vind, zijn de velletjes rond mijn nagels die je op de foto ziet. Omdat het herfst is en weer wat kouder wordt zien mijn vingers er echt rampzalig uit.



Het laatste dat me deze week over kwam, was het afbreken van mijn lippenstift. Dit vreselijke voorval heeft volgens mij plaatsgevonden in mijn etui. Als ik 's ochtens mijn lipstick op doe gooi ik deze altijd gelijk in mijn etui zodat ik overdag nog een beetje kan bij smeren als dat nodig is. Maar toen ik laatst mijn mooie barbieroze NYX kleurtje tijdens de les tevoorschijn haalde schrok ik me dood, mijn geliefde stiftje was afgebroken... Ik heb mijn best gedaan om Pink Lyric nog enigszins te repareren maar ik vrees dat ik mijn NYX round lipstick voortaan met een kwastje moet gaan aanbrengen om te voorkomen dat hij weer uit elkaar valt.

2 opmerkingen: